dålig dag!

Jaa, ni läste rätt, har haft en jävligt dålig dag, det började med att mama väckte mig genom att typ hoppa i sängen :S sen for vi till stan där jag skulle träffa sundh sen då hon for för att hon skulle fara och bada med amelia (tror jag att hon hette) men då hade inte bussen kommit till henne så då ringde lovisa till mig och frågar om jag vill följa med om bada och de är typ vid halv 4 och de skulle stänga vid 5 ;P sen efter en del tjatande på mamma så får jag fara, sen kmr lovisa till stan och hon var i stan typ 4 så vi har en timme på oss att fara hem till mig (medle) sen tibx till stan och bada innan fem, och så optimistiska som vi var så trodde vi att vi skulle hinna (A)
Då vi kmr till edda är kl typ kvart i 5 så då går vi in men då är allt stängt!! :O då vart vi ganska så sura, men då tänker jag att vi åtminstonde kan köpa nå ;P men då funkar inte kortet!! :O :O
så då bestämmer vi oss för att fara till stan , men så dumma som vi är  så tänkte  vi inte på att stan stänger ju 4 :S men då försöker jag ta ut pengar men de funkar inte men då går jag till bankomaten där jag skulle få skuldöverkastning om jag tog ut pengar där och inte har nå pengar på kortet, men jag tänker att de äre fan värt !! sen köper jag en cola och en chokladkaka som vi delade på, sen bär det av hemåt! ;P
så de har fan inte varit ngn bra dag iaf :S :S


Kommentarer
Postat av: lolloo

HAHAHHAHAH, det var typ ett skämt ;)

2010-04-25 @ 13:45:41
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0