En superkul kväll! ;D

hooj, går kvällen var kqanon! den va jättekul, sandra var ju hos mig igår och vi började med att sitta vid datorn sen gick vi ut en bit, sen träffa vi adam, när vi var nästan hemma så fick jag ett sms av fredrik asplund och sa att vi skulle komma till msk (de va ngn fest där) vi var fast beslutna att vi inte ville fara med sen ringer dom och säger att dom var nästan hos mig, och vi ger dom högst 10 min att bara prata med oss, men eftere ett tag så far fredrik och simon då vare bara jag sandra och adam som stod och pratade , och på ngt vis så lyckades han övertala oss att komma, men det var på ett villkor, att han pumpade däcken på min cykel, och visst gjorde han det, men vi stannade inte så länge där, men de va ändå jättekul tkr jag, och simon va faktiskt ganska snygg :]
men vi lovade nästan gång vi var i medle och dom hörde av sig så skulle vi följa med in, men vet inte om det blir så (A)

tog typ bara en bild den här kvällen :( och det var en finfin bild på sandra ;D




Kommentarer
Postat av: S

haha jo det var en jättekul kväll med mycket skratt ! <3

2010-04-18 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0