har bara tråkigt :S

1. mening du sa: Du kmr krossa hennes hjärta om du inte slutar..
2. personen du pratade med: Mamma
3. du fick sms av: Jocke :]
4. du kramade?: Mamma
5. kläder: Leggins, tjocktröja.
6. bättre än igår: woot?
7. imorgon är det: Onsdag
8. planer: halv skola, hem, se andra avenyn (de gillas)
9. vill du: ha glass :]
10.Favorit nummer: 83 :]
11. färg: mörkt.. nånting (A)
12. årstid: Typ vår.. ?

frågor och svar:
13. saknar du någon? Always :]
14. humör för tillfället:
Prima ballerina :]
15. det första du gjorde i morse: sminka mig :]
16. vad åt du sist?: Pyttipanna
17. vad irriterar du dig på? personer som snackar skit..
19. vem tänker du på? De vill du allt veta va? ;)
20. tror du att personen tänker på dig med? Hihi kanske de :]
21. vart reste du sist?: Tjeckien men klassen i nian ;P
22. vad gjorde du igår kväll?: Tare ba lungt ;P
23. liknar du din mamma eller pappa?: Mer pappa faktiskt
24. ler du ofta?: För ofta ;) aven då jag inte borde..
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Haha de är klart! ;D
27. i vems säng sov du i natt? I min egna lilla säng ;)
28. vilken färg har din tröja/Linne? : Massa olika färger ;P
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Många gånger...
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? : Hänt många gånger..
31. gråter du när du skadar dig?: De beror ju på hur man skadar sig ;P

lycka:
32. är du en glad person?: Oftast (alla har sina uppåt och neråt dagar)
33. vad gör dig glad? : Vänner som bryr sig om en :]
34. önskar du att du var lyckligare? Om inte vissa saker hade hänt så ja! ;D
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Jaa :]
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Jaa de har jag :]
39. har du en flick/pojkvän? Nope ;)
40. är du nöjd med det? Haha nejnej ;)

hat :
41. vem hatar du verkligen?: Listan blir alldeles för lång..
42. har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha joo när jag var liten ;P
43. är du en mobbare?: Jag ser mig då inte som en mobbare men de kanske finns dom som tkr de ;P
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: jaa.
45. har du blivit sviken någon gång? Jaa..
46. gillar du skolan?: Vissa dagar kan ändå funka ;P
48. värsta ämne?: Naturkunskap
49. har du spytt i skolan nån gång?: I nian ja ;P
50. är skolmaten god?: Vi får maten från en restaurang så jaa!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0