hos Sandra!

Just nu är jag hos Sandra (jag och Lina!) snart kmr fredrik för att han ska sova hos Sandra sen ;P
Vi har just sen this is it (för andra gången) jag coh Lina såg den på bio för ett tag sen ;P

Idag spelade vi match mot fromheden vi vann med 3-0 Frida Jakobson gjorde HATRICK! inte dåligt asså ;P men hon är ju jättebra i fotboll så de är inte så konstigt att det var hon som gjorde de ;P

igår kväll var jag inte glad på felicia hon tvingade mig att stanna kvar hos jacob till kl 1 (elr okej jag ville inte fara hem själv) fast jag hade typ bara 100m hem;P så somnade typ inte förrän tre ;P sen vaknade jag 20 i tio så var jäkligt trött imorse ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0