Lördag

Avslutningen igår var faktiskt riktigt kul! vi spelade först innebandy på campus de va kul, var ju som sagt ett tag sen ;P
Sen for vi till byastugan i kroksjön vi skulle sova där, sen blev det lite fotboll, sen skräckis som man inte fattade mke av ;P sen gick vi och la oss kanske 3 ;P Fast morgonen var ju fan värst! alla är så dumma med mig! jag ville ju sova! men det ville inte Ebba, Matte och Emma , nej dom var och drog i täcket, blåste med en pump i ansiktet på mig osv .. inte kul :(
Sen blev det lite utdelningar , jag vart lagets tejpmissbrukare ;P hahahaha, det tyckte jag var ganska klockrent ;P
Sen blev det hemfärd och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå så jag kan fara till Ebba ngn gång ;P

See ya!


''Aldrig förr har så mycket tejp använts till någon så liten. Där det behövs... och int.''

Haha ganska klockrent ;P mer bilder kmr in sen ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba

hihi, men vi bara hjälpte dig att vakna lite (a):P

2010-05-30 @ 08:56:07
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0