väldigt mysigt ;)

Igår kvällen spenderades med Sandra och senare på kvällen Fredrik också! ;D Det hela började med att jag for till Sandra så for vi senare direkt till Fredriks match, han skulle stå i mål han slutade spela fotboll i 7-8 så jag tyckte han gjorde jättebra ifrån sig! matchen slutade 2-2 ;D sen skulle jag och Sandra fara och köpa godis på ica men kom på att dom stängde kl 9 så då for vi till supermarket men dom hade också stängt då drog vi till ok dig balder, stängt där med då for vi till hemmakväll och köpte där (kände mig bara tvungen att ha godis! ;D sen for vi till Fredrik och pratade och hade det skönt, vi for där vid 11 för skulle vara hemma vid 12, (vi hade främmande hemma så) Fredrik ville sova hos Sandra så han hängde med också! de var en VÄLDIGT lyckad kväll! :D Blev dock inga bilder men.. :( tack<3

Kvällen ikv ska spenderas med Ebba, vi ska nog hitta på nå roligt också hoppas jag! ;D
'
Glade tjejen jag ska spendera denna kväll med! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0