Don't be long

Nu sitter jag på skolan och väntar på att Ange ska komma så vi kan gå och käka, vet inte vad de är för mat men hoppas de är någe gott ;) har ju sovmorgon idag kl kvart i ett och fråga mig inte vrf jag far till skolan så här tidigt bara för att äta?!? jag måste vara sjuk :S nej men de är ändå skönt att vara på skolan ist för att stressa hemma (A)
Ikv blire innebandyträning :D<3 de gillas starkt! men är tvungen att vara där jättetidigt typ en halvtimme före träningen börjar , men då hinner jag byta om och käka lite före också så de är ändå skönt ;) Sen bär det av hemåt för att backa ännu mer grejer inför imorrn då vi ska GÅ till varuträsk och tbx med treorna :S tror itne de kmr bli så kul menmen..
Nej nu ska jag ta och bita ihop och inte vara så emo så hare bra! :D

See ya!


saknat folk..<3

Kommentarer
Postat av: Ubaba

Emo ska man vara!

2010-10-05 @ 22:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0