Finns de nå bättre än er två?? Svar: nej de gör de inte<3

De var ju tänkt att vi skulle fara på tatung och käka men så dumma som vi var så bokade vi inte, så de var ju såklart fullbokat där så vi for på lilla kina och käkade ist de var lite gott! ;D
Sen gick vi till supermarket och köpte lite godis sen gick vi till Sandra som bor på mobacken så de var en bit att gå dessutom hade jag klackar så jag hade grymt ont i fötterna då vi kom fram men de var ändå mysigt att gå tkr jag ;D
Sen såg vi lite av idol sen så såg vi en film som jag inte riktigt kmr ihåg vad heter men den var jättebra iaf, de vart en riktigt lyckad kväll iaf här kmr lite bilder från kvällen :D

See ya!



Haha vi är galna tjejer de är en sak som är säkert<3



Finns ingen som är galnare än er<3 you make my days!

Jag var lättroad :]

...?



Sweetheart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0