fotbollscup avklarad? japp

Som rubriken säger så är fotbollscupen avklarad nu! Kanal vann hela cupen , och Jenny Marklind stjärnan själv gjorde det avgörande målet! :D
Sen blev en kille i björnåler cupens lirare, han var riktigt jävla bra!! :O
Jag tkr att det har ändå funkat helt okej, allt gick som det skulle förutom ett fel med tröjorna men de gick bra ändå, jag och Ange blev intervjuade av norran så vi kmr väl snart i tidningen :S blir säkert världens fulaste skratt bild kan jag lova.. meen de får väl duga, så om ni ser två skrattande tjejer i tidningen så vet ni vilka de är (A)
.
Sen ikv ska jag vara hos Linnéa där en massa andra folk kmr befinna sig och vi ska se idol osv, de kmr nog bli awsome! ;D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, tummen upp för det ;)

2010-10-29 @ 18:40:47
URL: http://liniloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0