Hur kan folk längta så mycket efter snö?

Sitter nu hemma och har just käkat. Taggade verkligen inte skoldagen idag, började med att jag trodde att vi hade fotboll i kalla tältet men då jag sitter i bussen på väg till skolan får jag reda på att vi bara har REDOVISNING!! tror du man blir sur! hade jag kånkat med mig den stora tunga bagen till skolan för ingenting! åh, var sur jag var kan jag säga, och som om inte de var nog! så då vi hade lektion på eftermiddagen så skulle vi fortsätta planera för fotbolls cupen, i början gick de helt okej men sen då vi skulle börja med resultat rapporteringen så gick allt åt helvette de var skolor som anmälde sig då vi hade gjort spelschemat så vi fick göra om det FLERA gånger!! nä de här var verkligen ingen bra dag! det ända dom kan bli bra är träningen ikväll frågan är om ens den kommer gå bra..
Nej nu ska jag sluta deppa och börja bli på bra humör igen!

See ya!

Tumblr_lanb9wosz11qzh73lo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0