I know I'm good looking

Nu har jag nog packat klart allt så nu bär det alldeles strax av till sängen ska bara borsta tänderna osv ;D skönt att få sova, spec med den huvudvärk jag har :S hoppas jag inte har de imorrn då kmr jag inte överleva!! ;S
Men tkr ganska så synd om Emma Keil, hon går i min klass och hon ska gå lika långt som jag imorrn men dessvärre har hon ett överansträngt knä!! ;O undra hur det här ska gå!! ;O hon kmr inte kunna gå långt ;S hihi förlåt ange men du kmr nog att få bära det tyngsta, för du har inga skador, jag har ryggen och Emma har knät ;P Nej men vi kmr turas om, de kmr nog gå prima ballerina ;D
Nej nu ska jag sova Godnatt allesammans!

See ya!


Rock on girl!<3

Kommentarer
Postat av: Natta

hur långt är det till varuträsk? :P

2010-10-05 @ 21:02:39
URL: http://mammanattaa.blogg.se/
Postat av: emma

<3

2010-10-06 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0