I was looking out from the window, I saw something walking against me. I new it was you

Träningen idag gick ändå helt okej, fast göra mål på paj före och efter träningen ska vi inte prata om...
Sen vart det hemfärd så jag duschade, och gissa vad det blev till middag?? :D Vofflor såklart! mums, de behövdes verkligen i magen ;D
Det som har varit dåligt på idag är att jag lovan och mattias (känner inte mattias så jag tror ingenting) väntade på kvart över 4 bussen men den kom inte förrän typ 16:35 elr 16:40 så då hann man ju inte käka före träningen!!:O så var ganska hungrig, men de gick bra ändå ;)
Nej nu ska jag kaxa lite med Paj hare bra!

See ya!


....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0