Can you love someone else than just yourself

Har nu kommit hem från nina kvällen blev riktigt bra förutom en grej som jag inte ska gå in så mycket på för det var ingen rolig grej som bara är att glömma! men det slutade bra i alla fall! :D
Vi for till ninas lägenhet och började göra oss klara sen lagade vi mat, tacos blev det, fast med kyckling istället men det var lika gott ändå tycker jag :] Jag värmde kycklingen osv, Felicia hackade kycklingen, Janina stekte, Nina hackade gurka och tomat, Lina och Amanda satt och va sociala :]
Sen senare på kvällen så kom Rasmus, Andrew och Alle, vi pratade och hade det riktigt kul sen skulle dom fara så då gick vi till max och åt litegrann där sen gick vi runt lite sen bar det av till ninas lägenhet igen och där avrundades kvällen jag och Lina fick dela på en soffa men det gick lika bra, sov inte så bra men det funkade :]
Det var en sammanfattning av kvällen som måste göras om! det var hur kul som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0