Fuck it!

Happ det här vart ju en bra dag.. eller så inte, hade sovmorgon idag till kvart i 1, hostade så mycket i natt så jag somnade nog inte förrän efter halv fem, tittade på klockan senast 04:30 och vaknade kanske vid 8 och var helt slut, kollade feber och insåg att jag hade fått feber så jag gick och la mig igen och vaknade vi 10 och hade fortfarande feber så då ringde jag mamma och hon sjukanmälde mig..
SKulle egentligen ha Engelska på skolan coh träna inför nationella tror jag, sen efter skolan så skulle jag fara till Viktor och vara hos han men det gick ju som det gick.. Saknar han så otroligt mycket, om jag inte är frisk till på fredag så vet jag inte vad jag gör..
Tumblr_lin7qyf83i1qdcba0o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0