I'm sorry for all of the things that i've done to you

På skolan så hade vi först idrott, vi körde lite brasse fotboll, vilket betyder att man kör med en lättare boll och utan skor, man gled runt en aning kan jag säga ;) sen spelade vi lite innebandy men inte vanlig innebandy, vet inte vad de heter så ;P
Sen på eftermiddan så hade vi svenska då var det övning inför nationella igen, hann inte vara med på mycket för jag hade fått en tid på vårdcentralen 20 i 3 för att kolla min fot, men det som jag hann vara med på så gick det helt okej ändå :]
På vårdcentralen så brukar dom inte säga nå mer än att far hem och ta en alvedon och vila, men han som jag hade sa att jag hade fått någon slags vrickning så jag skulle vila i några dagar till.. vilket suger..
Hann med 3 bussen som jag tog till brännan sen mötte jag upp älsklingen på ica :D<3
Tumblr_lexf82zpjx1qbqm0ho1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0