It's gonna be alright

Går kvällen blev riktigt lyckad med lilla Ebba, vi spelade guitar hero det gick dessvärre inge vidare för Ebba, tror hon vann 2 gånger? ;) dessutom körde jag på medium och hon på easy ;) haha tro mig jag är ige vidare på guitar hero heller men det är kul! :D speciellt då man vinner ;)
Hon skulle egentligen fara hem vid typ halv 10-10 men hon fick stanna längre så hon for hem vid typ tolv ;) Trodde jag skulle ha magrutor idag så mycket har jag skrattat jag har rent ont i magen :] åh det blev att ta igen många saker igår så ritkigt kul blev det och de måste göras om kan jag lova! :D
<3

Kommentarer
Postat av: ebba

Nothing else matter(s?) :)



Nu taggar vi nästa lördag, det kommer bli awsome! :D<3

2011-04-10 @ 22:17:01
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0