The light let me to where you are

Ikväll väntas det en underbar Ebba Lundgren som ska komma hit på besök! :D det var ett bra tag faktiskt har inte träffat henne sen.. ja jag vet inte hur länge sen det var så det ska bli superkul! en massa skvaller hoppas jag få höra också :]
Hon fick ingen skjuts hit så hon kommer med 17.20 bussen eftersom hon inte vet vart hon ska hoppas av så ska gulliga jag gå ut och ställa mig på busshållplatsen så hon inte hoppar av på fel ställe :D Men dock måste hon fara hem rätt så tidigt för henne päron kan typ inte hämta henne senare :( men bättre än ingenting kan jag säga! :D och det kommer ändå bli hur kul som helst! längtar redan efter att få träffa henne! :D  :D
sommaren med ebba! de finns inge bättre än på hennes tak! :D

Kommentarer
Postat av: ebba

du+jag+mitt tak+ sommar= bäst :D hahah<3

2011-04-09 @ 13:42:23
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0