världens sämsta dag.

Fan vilken pissig dag jag har idag.. jag har verkligen inte haft någon sämre dag.. en sak som jag inte tänker komma in på här på bloggen och dessutom så har vi så jävla omogna killar i klassen att dom inte fattar någonting alls! dom har tejpat upp mina skor i taket och remmat upp hela skorna och typ knytit ihop dom snälla underbara Emma knyter upp dom<3 om jag inte hade så snälla tjejklasskompisar så skulle inte jag klara av mina skoldagar!..
Jag har även min underbaraste pojkvän att tacka för också <3 tack för att ni finns<3
Ange<3

Emma<3

älskade Viktor<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-04-29 @ 16:57:09
URL: http://emmakeil.blogg.se/
Postat av: lerocken

bra kyla,

2011-05-01 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0