When I'm gone

Har nu övning inför nationella, är klar nu så skriver ett snabbt litet inlägg :] vi har skrivit en artikel och känner att min ändå vart helt okej, är ändå rätt så nöjd! Det finns dom som inte ens har börjat än om den ska vara inne kl 12, men dom har tid på sig så de går nog bara bra ;)
Jag taggar kvällen som satan!! ska vara med Felicia, Nina, Janina och några fler, kan inte riktigt namnen på alla, ska i alla fall fara till stan med kvart över 2 bussen så möter dom upp mig i stan! :D vi ska laga middag och så, vi ska laga Tacos :] det kommer bli riktigt gott, jag skulle ta med mig gurka och tomat, tror ni jag kom ihåg de? svar nej.. så vi får köpa det också :] men det blir nog bara bra =) taggad som satan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0