You make me smile even when I'm rellay sad

Har nu kommit till skolan, får ju inte träna än så kunde inte vara med på fotbollen nu i morse, smsade våran fotbollstränare och frågade vad jag skulle göra och jag skulle fara till skolan och jobba så jag tog en liten sovmorgon och nu har jag kommit till skolan och ska skriva uppgiften vi fick om att planera en två dagars vandring någon som har en idé om hur man kan planera de? jag har då fastnat.. Men vi har tid på oss så det är bara att skriva på så kommer jag nog på något men om det är någon som har någon idé om något så är det bara att skriva den till mig! :D
Haha actionfacet på Frida Jakobsson är inte att leka med ;)

Kommentarer
Postat av: frida

URSÄKTA MED VA HÄNDE HÄR???

2011-04-05 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0