Happiness comes from you heart

Har nu kommit hem från Viktor :] Tog kvart över 4 bussen till ica för att söka om sommarjobb men de får man inte veta förrän vecka 17 eller 18 så då började jag gå mot Viktor, vi såg på lite film, vi lagade mat, eller snarare så var det han som lagade maten :] jag kan fan inte laga mat, de har han fått bekräftat nu i alla fall :]
Sen fick jag hämtning då Emelie for och hämtade mamma från All Star där dom hade sett på hockey, där AIK tyvärr förlorade med 5-2 tror jag de var, stackars Emma, Natta och Sandra som for tidigare från skolan för att fara till Luleå och titta på matchen, bortkastade pengar vill jag lova ;)
Tumblr_lh19cbttei1qe1pluo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0