heal me from this pain

Har nu kommit hem från skolan, då jag och Emma skulle gå till bussen så gick vi genom personalrummet och dom har en dörr som inte är rolig att öppna för man går alltid in i den ;P så då sa jag : Asså jag hatar verkligen den där jävla dörren. Och det tyckte Emma tydligen var jätte roligt så jag fick höra det hela vägen in till stan.. :S vart rätt så less efter ett tag ;P sen gick på vi stan en liten sväng (kolla hur mycket pengar jag hade sen ica, det kallar jag en sväng på stan :]) sen for vi båda med bussarna :]
.
Och ikväll är det träning, men Erika ska inte dit så jag får åka med Emelie 10 i 8, lite tidigare än vad jag ska vara där men har inget annat val så (A)
Tumblr_lg99lxdaeb1qfqzs8o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0