I'm not gonna wish for rain

Har nu kommit hem från träningen och det gick inte mycket bättre idag.. fick spela back på träningen och ja.. de gick ju som det gick, typ flera baklängesmål, så nu är det då bestämt att jag ALDRIG mer ska spela back i alla fall :]
Men innan träningen så skulle jag tvätta händerna och märker att vi inte har nått varm vatten!! :O de kommer inget varmvatten alls! så nu kan jag inte duscha! jag blir så sur på det här vädret!.. kan det inte bli varmt så man åtminstone kan få ducsha efter man tränat.. hoppas jag får duscha innan jag sover i alla fall :]

Kommentarer
Postat av: felle

sv: han är inte snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-15 @ 22:11:57
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0