That's not funny

Mamma kom just hem med världens snyggaste täckjacka och täckbyxor! men precis min tur som jag har så är det för smått.. så jag kan inte ha det :/ och jag blev så besviken för jag har alltid velat ha det men aldrig haft råd de har alltid varit för dyrt osv men nu var det tydligen halva priset, men då fanns det bara för små storlekar kvar.. hoppas vi hittar något när vi far till Stockholm och något som passar också!
.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte göra mycket alls för jag har ingen träning ikväll heller, det blir väl kanske att bara se film eller något :]
WARP G NAVAL JKT TURQUISE
Ungefär en sån jacka
och sen ett par lila täckbyxor som jag inte hittar någon bild på :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0