why can't you be honest with me?

Ganska chill dag idag, började med beep test osv, sen skulle vi ha alternativ medicin (som jag redan sagt). Emma skulle ta kvart i två bussen till stan för att hinna med hennes buss till piteå, men missar den bussen så vi tar kvart över 2 bussen till stan och går på stan ett tag, kunde ha taigt tre bussen hem men så snäll som jag är så stannade jag kvar på stan med henne till kl 4 :] så hon inte skulle vara ensam :]
sen bar det av hemåt :] Nu väntar jag bara på att klockan ska bli kring 8 så vi far till träning, TAGGA! :D

Kommentarer
Postat av: keil

Julia tack så mycket att du höll mig sällskap, blev så mycket bättre och roligare att gå på stan! :-D du är bäst! ;)

2011-02-17 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0