Home sweet home!

Har nu kommit hem från Stockholm, det var hur kul som helst att vara där förutom hotellet det var lite skabbigt men vi var ju bara där då vi skulle sova :]
Torsdagen då vi kom dit kanske vid 12 så chekade vi in på hotellet sen drog vi på stan, hittade tyvärr ingenting då sen så spelade ju AIK borta på Hovet mot Djurgården så vi hade biljetter så vi for dit och såg, gick dessvärre inge vidare för AIK men ändå kul och bra tryck! :D
Fredagen så blev det en tidig morgon för att vi skulle fara ut till Nacka Forum, ett stort köpcenter, fick med mig två par tröjor hem så jag kom inte till hoteller tomhänt i alla fall :] sen på kvällen så var vi och såg på Romeo och Julia, den var faktiskt riktigt bra, bättre än vad jag själv trodde att den skulle va, så det är en teater som jag verkligen rekommenderar!
Lördagen så vart det också en tidig morgon för att hinna ut på stan igen, vi var ute och letade efter kläder, men vi gick mest hela familjen den dagen, fick då med mig ett par jättesnygga lila stora täckbyxor! dom är så sjukt snygga! jag blev kär i dom om man får säga så :] Sen på kvällen så var det hockey igen, så hela familjen gick till Olles där det var fullt med folk och vi hade ju inte bokat bord eller så så vi fick mest stå. Och AIK vann ju den matchen i sd men kom ändå bara trea så får möta Linköping i slutspel
Söndagen Sista dagen som vi skulle vara i Stockholm, då gjorde vi inte så mycket utan vi steg upp ungefär samma tid som alla andra morgonar, sen tog vi en flygbuss till Arlanda sen var vi där tills vårat flyg kom. Det är rätt så skönt att vara hemma men ändå lite tråkigt :(
Kameran förljde såklart med men har inte lagt in bilderna på datorn än så ni får dom så snart jag har lagt in dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0