I thought you were my friend but you were just pretending to be

Har nu kommit tillbaka från backen som vanligt :] fick åka lite med Emelie på förmiddagen sen for ju hon och mamma hem för att dom skulle på hockeyn så jag och pappa blev kvar här uppe :] efter lunch så tog jag på mig grejorna och tog med mig hörlurarna så jag lyssnade på musik samtidigt som jag åkte så det blev lite roligare än att bara åka utan musik ;)
Jag vet att jag inte har haft så bra uppdatering nu när jag varit här uppe (bara ett inlägg per dag) men jag lovar att det ska bli bättre sen, men har varken haft orken eller haft något att berätta men det ska det bli ändring på sen! :D
love it!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0