I want you to be mine everyday but I guess I can't have everything.

Har nu kommit hem från skolan och sitter och lyssnar på lite party musik så man blir lite upptaggad :]
Var helt slut i morse orkade knappt hålla ögonen öppna på teorin på morgonen, Ange och Emma var lite jävliga med mig och bråkade med mig just då, de kändes inte peppande, men är mer pigg nu och mer taggad för ikväll är det träning och då är det stenhårt som gäller för kommer inte träna på jättelänge.. far ju till stockholm på torsdag och då kommer jag inte heller kunna uppdatera något så ni får klara er utan det och läsa det jag har att skriva nu i stället :]
Tagga kvällen! ;)

Kommentarer
Postat av: faanny

hahah jag blev typ kär i den gubbsen;D

2011-03-01 @ 17:30:30
URL: http://faannybb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0