love comes from you heart

Har nu kommit tillbaka från backen, det vart riktigt kallt, det såg ut som att det såg rätt så varmt ut i morse så jag klädde in på mig så mycket, sen när jag kommer till backen så märker jag att det är riktigt kallt. Dessutom då jag skulle sätta på mig mina täckbyxor så lossnar knappen?!? har inte ens använt dom en enda gång! det tycker jag var riktigt dålig kvalla, men det finns extra knappar på den så det går att sätta dit nya :] hoppas bara på att få dit den :]
Jättedålig kvalla men jättesnygga!! =D

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ofc ska du träna med oss!!! Det blir kul ska du se:D

2011-03-10 @ 14:26:16
Postat av: ebba

Supersnygga!! :D

Btw hur länge ska du var i Malå? :)

2011-03-10 @ 14:53:07
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/
Postat av: ebba

haha den kom fram tillslut :P

2011-03-16 @ 16:16:16
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0