You make me smile everyday!

Sitter nu och pratar med mitt lilla mongo på skype :] har nyss ätit så är mätt i magen..
Ikväll blir det fotbollsträning för första gången på jättelänge! känner mig ändå rätt så taggad kan ändå bli kul, hoppas bara att vi är många från mitt lag :] vill inte att de bara ska vara från A-laget då blir det lite trist tycker jag :] men det ska nog gå bra till slut, hoppas bara att jag åtminstone kan slå en passning :]
Nej nu ska jag vara social med mongoliet hare bra! :D
Tumblr_lh0unnvrb91qbk6flo1_500_large

Kommentarer
Postat av: mongot

bra sverige!....<3

2011-03-21 @ 17:33:18
Postat av: en från a-laget

Julia hur kan det bli trist jag är ju där haha;):D

2011-03-22 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0