I hate when you tell me it's too late even that tou know that we can make it

Förlåt för taskig uppdatering idag men har inte haft med mig datorn till skolan, hade fotboll på morgonen, gick helt okej, sen for jag och challe och åt på frasses :] mums =D sen for vi tillbaka till skolan där vi fick veta att vi skulle ha matteprov som varken jag eller Ange hade fått höra något om så det fick gå som det gick, men jag tror ändå att det gick helt okej :] sen vart det att skynda sig hem för att hinna på träningen som började halv 6 även den gick helt okej, spelade match mot Sabrins lag på slutet och man kan väl säga att dom blev lite utspelade, vi vann med kanske 6-0 om jag inte har fel? vi var dessutom 2 spelare mindre än dom, så dom hade 2 avbytare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0