I will love you forever, even when I die

Har  nu kommit hem från fotbollsträningen, det gick ändå helt okej, fick bara lite ont i foten men gick ändå bra =) det blev ännu roligare eftersom vi var så många från mitt förr lag (F94) som jag spelade i förr innan vi slog ihop med A-laget =D
Har däremot inte fått något sommarjobb än, har försökt få tag på Marie Lundström som jobbar inom Iss, det är en städfirma, men jag måste ha ringt fel nummer hela tiden för Emelie har tydligen fått där och hon hade itne hört något från mig eller något så jag vet inte.. har försökt få tag på henne på hemnumret men där är det ingen som svarar heller, så jag vet inte hur det blir med sommarjobb, får väl panik gå till något ställe senare, typ fotbollskolan i medle igen, nackdelen är att det är så dåligt betalt där.. :S
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0