I'm so hungry that I can't stand

Kom hem från skolan för ungefär 40 min sen, vi sprang ju beep testet och jag är rätt så besviken om jag ska vara ärlig.. Sprang bara på 10,1 den här gången.. kände mig jätteyr, mina ben ville vika sen och foten gjorde ont...
Jag satte mig ner direkt och det kändes som att jag skulle spy och allting gick i slow motion, såg resten av gruppen fortsätta springa men det såg ut som att dom sprang på sne. För allting lutade, jag skakade, mest för att jag var rädd tror jag. Sabrin skulle vara snäll och köpa en cola till mig men kiosken hade stängt så jag fick inte i mig nå socker eller något :S men sen började allting lugna ner sig efter jag hade suttit där ett tag så gick jag och duschade, jag var dessutom ensam tjej så det var lite trist ;P
Sen hade vi Alternativ medicin, vi blev indelade i grupper, jag jobbade med Burvall och Kajsa, vi gjorde någon slags film med text, blev ändå rätt så bra, bara en aning kort men annars vart det bra ;P
Haha hittade en riktigt gammal bild på mig, från typ i 8:an? =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0