Du har förändrats..

Du var min bästa vän men du har förändrats så sjukt mke du vill aldrig vara med mig själv längre du säger alltid att vi ska vara en massa och hitta på nå men jag vill också kunna hitta på ngt med dig själv också men de förstår inte du!
Det är som att du skäms över att vara med mig, du säger att du älskar mig och så men det syns då aldrig och de gör så ont för jag vill inte förlora dig som kompis de vill jag aldrig göra, men om du ska förändras mer som du har gjort nu vet jag inte om jag klarar av de..
Det gör bara för ont, du är hellre med folk du typ har träffat en gång än med mig som du har känt nästan hela ditt liv, jag vill ha min kompis tillbaka men tror aldrig att jag kan få de.. tror inte att du kmr förändra dig mer som du var förr..
Elr så är det väl jag som inte hänger med i dina svängar, men jag gillar den jag är och jag tänker inte förändras för din skull..

Kommentarer
Postat av: bunnyman

förändra sig själv hjälper ingenting

det är aldrig bra i längden

det är bra att du är trygg i dig själv

och dom som inte kan klara av det

är inte värda att vara med dig

kom ihåg det ;) take care

2010-08-22 @ 01:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0