day four cleared? Check!

Nu är det barra en dag kvar av APU:n ganska skönt tycker jag :] idag fick jag jobba i grönsaks grejen var faktiskt helt okej :] Var och åt på kaplan som vanligt men fick stressa, pratade med Lina och hon sa att dom hade lunch typ halv 12, så då tänkte jag att då kan jag gå dit runt den tiden, så då fortsatte jag att jobba sen efter ett tag så skulle jag titta på mobilen för att se vad klockan var då hade jag 3 missade samtal och 4 sms, alla missade samtalen var från lina sen 3 sms av Lina och ett sms av Sandra om att dom hade fått lunch tidigare, hade fått de kvart i 11 och jag tittade på mobilen kanske vid 10 över 11 så ringde Lina men dom hade redan ätit men kunde vänta på mig medans jag skulle äta så fick nästan springa dit och när man kommer dig så får man veta att det är fisk.. då taggar man inte livet längre.. de var inge gott i alla fall, men bättre än ingenting ;D Sen vart det tillbaka till jobbet och jobba klart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0