day three cleared? check!

Har nu kommit hem från APU:n gick väl helt okej idag lite jobbigare i benen måste jag erkänna, men for till Kaplan och käka lunch idag de var typ kebab? eller Pitabröd kanske man säg? :] Sen bar det av till Kvantum igen, där man fick springa runt och leta varor, tappade också en glas burk ner i marken så den gick sönder... sen skar jag mig i fingret så jag börja blöda.. Känns inte som min tur dag idag.
Men ikväll kan inget gå fel! för då är det utan smink, myskläder och en massa gott kväll! de är ju både julkalendern och grey's idag! :D så de kommer bli toppen! skriver nog mer ikväll hare bra! ;D
Älskar ringen :]

Kommentarer
Postat av: felle

så jävla snygg ring

PS: fråga på min frågestund!!!!

2010-12-01 @ 21:38:07
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0