Don't be someone els just be your self and everything will just be fine

Nu har Felicia farit tyvärr :( hon skulle gå hem då det är typ 25- burr skulle frysa ihjäl..
Då mamma, pappa och Emelie kom hem från hockeyn så hade jag glömt att stänga av fläkten så pappa blev jätte arg, men jag hade inte en tanke på den :S så han blev inte så glad inte mamma heller men de är sånt man får ta, får väl prata lite mer med han imorgon ;P
.
Och förlåt lelle för att jag inte svarade men jag var inte vid datorn då du skrev :] förlåt!
Nu är det nattinatti för min del sleep tight folks!
Tumblr_le5r5irjwu1qd7ogao1_400_large
Sant

Kommentarer
Postat av: Linda

haha sant xD

2010-12-29 @ 01:00:15
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0