eat some more!

Ah! nu är man hemma och har nyss ätit, Emelie var även hemma trodde jag skulle vara ensam hemma  men icke de inte :] Men hon far alldeles strax typ så då blir jag ensam hemma, lite skönt måste jag erkänna :] förlåt<3
Sen ikväll så kommer Erika eller Höök och hämtar mig för då är det tagg för träning som gäller! sen träning däremot meen inge å göra åt :]
Var på stan en sväng efter skolan och jag hittade en julklapp till Emma! trodde de skulle ta lång tid att hitta den, men hittade den hoppas bara hon gillar den :] tycker det är svårt att veta om folk kommer gilla det eller inte :] men hoppas hon gillar den i alla fall :]
Tumblr_ld5nuiwi8g1qeqm6vo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0