I miss everyone around me, where did everyone go?

Har nu kommit hem från Malå, de var ännu kallare där än vad de är här i skell hell, då vi kom dit så packade vi upp sen for jag och min syster och åkte i backen även om det var riktigt riktigt kallt så stod vi ut (fast jag blev mest tvingad av henne att stanna kvar) så nu är min förkylning inte så mycket bättre kan jag säga.. :( så det blir inga träningar för mig nu på hela jullovet och hoppas på att den blir bättre så snart som möjligt för jag kommer inte stå ut länge .. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, roligt? :) ja, det ska bli skönt också :) så jag inte bara sitter hemma hela dagen!

2010-12-19 @ 16:30:43
Postat av: Sara - Only me

sv. tar d bara lugnt ja med :)<3

2010-12-19 @ 16:58:22
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0