I trusted you, and now I regret it.

Idag har jag varit på solbacken med min syster<3 och letade julklappar vi hittade tyvärr bara en och den var till mormor, men då kan man tänka! då är det en mindre att köpa sen :]
Både mamma pappa och Emelie har farit på hockey så nu är jag helt ensam hemma men ska snart höra av mig till Felicia och höra när hon är klar för ska ju nämligen vara med henne ikväll! de gillas starkt! de var faktiskt riktigt längesen sist tycker jag :] hon och Oliver (hennes brorsa) är ensamma hemma för deras päron är i sthlm så jag vet inte vad vi ska hitta på! något roligt blir det i alla fall! för det är det alltid!
Nu ska jag höra av mig till flickan nedan ;D
Haha hon under lampan :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0