I will get my payback oscar!

Var ju på stan och letade efter julklappar med Emelie, vi hittade både till mamma och pappa, sen for jag Lina och Sandra på ett café och fikade, de var ett jätte mysigt ställe på nordanå :D sen tog vi 3 bussen hem, då klev även oscar på bussen, satt och pratade lite :] sen då vi skulle av (han kliver av på samma ställe som jag) jag var på bråk humör hela vägen så satt och små bråkade med han, de ångrar jag nu.. Blev ner puttad i snön.. 2 gånger desstuom! de är inte okej, jag ska få min pay back du kommer bli ner puttad i snön du också oscar! tro mig! den dagen kommer! ;)
hehe, hade ingen annan bild på han, så fick ta en från facebook ;)

Kommentarer
Postat av: O

Du tror det du :O

2010-12-21 @ 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0