I'ts been a bisy day!

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har varit med Ebba hela dagen och vi har gjort en massa roliga saker! :D
Vi var på stan först en sväng och jag fick min sminkning på make up store! de var jättekul men om jag ska vara ärlig så uppfyllde de inte mina förväntningar men (A) sen for vi hem till Ebba, lagade mat, wok blev det :D tog typ 50 min för oss att göra för det smakade inte riktigt som wok så vi fick provsmaka hela tiden men tillslut fick vi det bra!
Men det har varit jättekul idag, var ju ett bra tag sen jag träffade henne så det var riktigt trevligt och det måste göras om! :D
Jaa vi blev som vi blev :]<3

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta utan fitta

med risk för att vara en manlig bitterfitta och ett drygt cp så säger jag. Busy stavas det inte bisy, bara en liten hjälp ;)

2010-12-28 @ 02:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0