Not bad!

Idag slutade äntligen APU:n! de är ganska så skönt kan jag lova! dessutom fick jag en massa godis! fick 1,5 liters cola, en chips påse, en gott och blandat påse och en polly påse! de är fan inte illa!! :D
Men däremot så tappade jag 30 fil paket idag ;S skulle iväg med dom in på mejeriet, så kommer de en kille i full fart förbi så jag måste stanna då tippar dom paket som står längst ut på vagnen så det blir fil över hela golvet.. men som tur var så va de inne på lagret och inte ute i butiken ;P Men Samuel hjälpte mig med att få bort allt så det ordnade sig till slut :]

Kommentarer
Postat av: man med intellekt

du har inte lärt dig att flickor kan bara peka på en man och skyllad på han? sen får han städa upp det. en riktig klassiker är det faktiskt. sen sitter du med godiset och tittar på. låter som en sjujäkla dag på jobbet då. mys

2010-12-05 @ 01:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0