The man who dances with wolves

Har nu sett filmen den som är rubriken, den var ändå helt okej, lite sorglig lite rolig och ändå lite hemsk så lite av varje kan man säga, hittar däremot ingen bild på den ;P
Skola imorrn, taggar inte mycket nej! men har sov morgon! det är de ända jag taggar sen får jag kanske spela match mot skellefteå ib om jag inte är så förkyld som jag tror att jag kommer vara :( meen de är bara att lära sig antar jag .
Det gick inte att lägga in videoklippet på när jag och Felicia bakar den var för stor tydligen :(

Kommentarer
Postat av: sandra

he upp den i film moviemaker och då kan du ju klippa de kortare :D

2010-12-06 @ 13:34:53
URL: http://tretokigabrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0