This day was more than just good, it was amazing!

Har nästan nyss kommit hem från stan, har varit och köpt julklappar, hittade en julklapp till Ange, men tänker inte skriva vad de är för jag vet att Ange läser min blogg ibland, skulle va lite fail om jag skrev de här då ;) men vaknade vid ungefär 20 i 1 som verkligen inte var meningen att sova så länge, så fick stressa för att jag skulle ta bussen som går kvart över 1 så fick stressa jätte mycket för att hinna men jag hann i alla fall, så gick omkring och letade som en galning för att hitta julklappen till henne, men till slut så hittade jag ju den ;D så då skulle jag gå till a-torp skolan för att jag skulle på stan med Felicia ett tag men hon slutade typ halv 3 och jag kollade på klockan då var den kanske 10 över 2 så jag ringde till henne och sa att jag väntade på stan så gick och lämnade min julklapp på mammas jobb :] sen gick vi på stan en tag sen träffade vi Jacob så han fick dras med oss ett tag så tog vi kvart över 4 bussen hem så nu sitter jag här ;D
Nu vet ni vad jag har gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0