Förlåt..

Förlåt för dålig uppdatering, men internet ute i boviken har inte funkat på grund av att Emelie och Emma laddade hem filmer och då tog de typ slut på internet?? men nu skriver jag iaf ;P och ihelgen har jag varit på trästocks med en massa olika folk men kul har det varit iaf ;P men i fredags skulle jag egentligen gå med Frida och hennes kompisar men hon fick slut ström så vi fick inte tag i varann så de blev inge av :( och hon är i sin stuga nu och kmr hem på söndagkväll och jag far ju till sundsvall på lördagmorgon och kmr hem på Måndag kväll men då får jag träffa henne igen!!! :D :D längtar<3 nu kände jag att det blev lite onödig fakta men igår var jag med Felicia iaf och vi hade en tjockar kväll ;P kände mig ganska tjock, och ikv har jag träning sen bär det av till Boviken ige :D

See ya!


Erik myggaNN?? (brist på bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0