Hos Felicia

Asså jag kmr inte ha bra uppdatering men jag har inte tillgång till ngn dator men då jag har det lovar jag att skriva ;P just nu sitter jag hos Felle och väntar på att hon ska packa klart men hon är så JÄVLA SEG!! menmen sen ska vi till mig och tjocka oss lite (A) kmr bli fet innan sommaren är slut (A)
Imorrn är det fotbollsavslutning och då ska vi och äta på m&m och sen ska vi spela mot killarna kl 21:00 på MSK kom och titta!! ;P sen blir det att fara till sundsvall på lördag morgon kmr sova mest i bilen men de kan behövas tror jag (A) kmr hem på måndag kväll och då ska jag vara med en efterlängtad FRIDA PETTERSSON!!! :D
Btw, kmr svara på alla frågor sen då jag har tid ;D
Men nu bär det av till mig igen hare bra!

See ya!


hittade ingen bättre bild så (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0