Samba fotboll!

Nu sitter jag i husvagnen och skriver lite här och lyssnar på musik har nyss varit på stranden och träffat på ange!! :D länge sen sist vill jag lova så var riktigt kul att få träffa henne igen ;P
Gårkvällen var riktigt kul mke skratt och kul, det började med att jag, Sandra och Lina for till Maxi och köpte mat till grillningen, sen då vi kom fram och mamma frågar om vi vill he in ngt i kylen då kmr dom på att dom glömde mat påsen i bilen så då var Lina tvungen att ringa till sin pappa och han fick vända om ;P hahaha typ de viktigaste glömmer man ;P sen satte vi upp tältet och satt där och mös sen kom Johannes Markus och Jens och vi såg på när folk spelade fotboll för vi kunde inte spela volleyboll sen grillade vi och det var grymt kul iaf! de är en grej som måste göras om snart! :D fast då ska ALLA sova i tältet haha ;P
Ikv ska jag vara med Felicia så ska till Medle igen var en tag sen jag var hemma ;P haha
Har ingen ström i kameran så kan inte lägga in bilderna men dom kmr sen då jag har laddat den, ska hämta laddaren ikv ;)

See ya!


Dom bästa på tango?? elr??? ;)

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Go'morron!

Allt bra? :)

2010-07-18 @ 11:18:50
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0