Varuträsk

Har ju som sagt varit u Varuträsk i Felicias stuga grymt kul faktiskt! (förutom fiskningen) hihi men de vet hon om att jag hatar, men de gick bra ändå blev inte så länge men det blev också en massa bad och skoj, men däremot så halkade jag från flotten och slog i knät men en smäll i flotten och har ont som fan! men man får väl skylla sig själv att man är så klantig!" :( och så¨klart så ska man glömma ngt , glömde min bikini där borta men ska få den imorrn ;P men grymt kul vare iaf, önskade att jag hade tagit ngr bilder :( men det blev inte, för dom hade en jättefin stuga!
Nu äre din tur att förlja med mig till boviken då Felicia? ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0