We are beutiful

Hatar då de blir så här.. då de är fint väder känner man sig inte sugen på att sola men då det är dåligt väder då vill man sola ;P haha de är jobbigt
Idag ska jag in med mobilen för att se om den går att fixa elr om det bara är SIM-kortet då får man vänta på ett nytt ;P
Gårkvällen spenderades ju med Felicia och vi for och badade i hampen men Jacob, Henrik, Jonte, Jonathan och Viktor de var kul och det var varmt! sen for vi till folkparken och tittade på när dom åkte i rampen sen kanske vid typ tolv for jag hit till boviken igen :D
Fick just höra att Lina och Stina kanske ska hit idag! då blire riktigt kul! :D
Btw, hittade inte min kamera laddare hemma så kan inte lägga in bilderna än :S

See ya!


Jag och Felicia i våra hjälmar, visst är vi söta?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0